poniedziałek, 25 września 2017

Szaman Galicyjski i sprawa nadchodzącej zagłady


Pisałem o nadchodzącej zagładzie cywilizacji. I o tym, że sami ją sobie zgotujemy.

Cała sensownie myśląca część Europy płacze nad destrukcją spowodowaną przez imigrantów*). Wydawało mi się, że po pięciu latach zmagania się z problemem masowej imigracji wszyscy powinni znaleźć się w obozie trzeźwo myślących. I  miałem rację - wydawało mi się. Jak mantrę powtarza się, że to Syryjczycy uciekający przed wojną. Kiedy władze UK przyjęły 750 dzieci z Dżungli, obozu koło Calais, nie było wśród nich nawet dziesięciu Syryjczyków.

Pierwszym i najważniejszym obowiązkiem struktury, którą w całości określamy mianem Państwo, jest zapewnienie jego obywatelom bezpieczeństwa. Drugim - wolności bardzo szeroko pojętej i tak dalej, te dwa są najważniejsze. Ale bezpieczeństwo stoi na pierwszym miejscu.

Gazety doniosły w zeszłym tygodniu o kolejnym zamachu w Londynie. Jak to możliwe?! Przecież osoby winne temu były pod obserwacją Scotland Yardu. Nie dało się zapobiec?
Nie. W cywilizacji europejskiej, gdzie przestrzega się praw człowieka było to niemożliwe.

Trzy naprzykłady jak państwo, sorry, Państwo w UK nie potrafi wypełnić pierwszego, podstawowego obowiązku - bezpieczeństwa.

Przykład pierwszy, znany bardzo szeroko: Abu Hamza al-Masri. Duchowny muzułmański, który w meczecie w (prawie) centrum Londynu, na Finsbury Park w altach 1997 - 2003 wygłaszał kazania w stylu: "Allah lubi tych, którzy w Niego wierzą i którzy zabijają tych, którzy w Niego nie wierzą. To Mu się podoba. Zatem jeśli wam, muzułmanom, to się nie podoba, bo nie znosicie widoku krwi, to coś z wami nie w porządku." Został on zatrzymany i skazany na siedem lat więzienia za podżeganie do nienawiści . tyleż samo lat zajęło brytyjskiemu wymiarowi sprawiedliwości rozstrzygnięcie, czy Abu Hamza powinien podlegać ekstradycji do USA, gdzie oczekiwało go 11 aktów oskarżenia o terroryzm lub Jemenu, gdzie (podobno) kogoś zamordował. Siedem lat prawniczych przekomarzań. Za około milion funtów.

Przykład drugi: 22-letni nielegalny imigrant zamordował w Londynie 62-letniego pracownika opieki. Żył na ulicy z kradzieży żywności i ubrań. Przybył do UK w wieku 15 lat i choć odmówiono mu azylu, dostał pozwolenie na pozostanie w kraju do osiągnięcia pełnoletniości. Przez siedem lat kradł i trafiał do zakładów poprawczych ponad sześć razy. Z tym, że władze nie potrafiły deportować go w tym okresie sześciokrotnie. Uznały, że zorganizowanie deportacji "zajęło by zbyt wiele czasu". Powiedzcie to rodzinie zabitego.

Przykład trzeci: 27-letni imigrant, który w ciągu jedenastu lat zgromadził 21 wyroków za 41 przestępstw, wygrał 40 tysięcy funtów odszkodowania, bo władze nie deportowały go przez... osiem lat i ostatnie dziesięć miesięcy spędził w zamknięciu w obozie dla uchodźców, bez realistycznych szans na załatwienie deportacji. Przekraczając brytyjską granicę zgłosił, że jest Marokańczykiem. Władze Maroko jednak nie mają na to żadnego dowodu, bo jako nieletni nie miał żadnych dokumentów. Dlaczego jednak brytyjskie władze nie mogły się go pozbyć? Bo za każdym razem podawał inną pisownię swojego nazwiska (przy transkrypcji z arabskiego) oraz... odmówił wypełnienia formularza deportacyjnego. Pięknie, q..a, pięknie. Może jeszcze powinien sobie kupić bilet?

Jeżeli to nie jest wyraźne zaproszenie dla różnej maści kryminalistów i terrorystów do UK, jeśli nie jest to wprost wysłany sygnał, że ok, nawet jak was złapiemy, to i tak w praktyce nic wam nie grozi i to raczej my powinniśmy się obawiać, że będziemy płacić odszkodowania niż wy, że zostaliście złapani, to nie wiem co to jest.  

Albo wiem. To właśnie kopiemy sobie i swojej cywilizacji głęboki grób.

____________________________
*) nie wszystkich, nie generalizuję, rozumiem problem, a w każdym razie staram się go zrozumieć.
**) Allah likes those who believe in Him who kill those who do not believe in Him. Allah likes that. So if you Muslims don’t like that because you hate the blood, there is something wrong with you.

3 komentarze:

Medyk Helwecki pisze...

Mam znajomych w Milton Keynes, lekarzy i mowia mi o tym ze obecnie jak nie jestes kolorowym lub innej orientacji niz hetero to awans gdziekolwiek czy w strukturach medycyny czy urzędu niemożliwy.

to ja Tobie napisze o Szwajcarii. W Szwajcarii jestem sobie lekarzem i mam szwajcarska zone. Dorobilem sie nawet podwojnego obywatelstwa. Dorabiam czasami jeżdżąc sobie do orzekania o zdolnosci do zatrzymania w areszcie czy tez o kwalifikacji czy ktos moze na oddzial psychiatrii sadowej czy moze na zwykla psychiatrie.

No wiec jest sobie nazwijmy to Pan X. Pana X znam dosc dobrze bo go okolo 80 razy w ciagu pol roku spotykam sluzbowo orzekajac o jego zdolnosci do zatrzymania w areszcie.

Pan X jest kieszonkowcem, dealerem, kradnie rowery. No i jak go zatrzyma policja to dzwonia po mnie zebym go zbadal czy nadaje sie do zatrzymania w areszcie do dyspozycji prokuratury. Pan X podaje ze jest Libijczykiem a nie ma zadnych dokumentow - no wiec nie moga go deportowac. Pan X pieknie mowi po francusku - na mojue oko i oko policjantow jest Tunezyjczykiem. Ma okolo 36 lat ale podaje ze ma lat 12 i nic mu nie mozna zrobic.

Przy niektrorych zatrzymaniach zaatakowal policjantow plujac im w twarz - prokuratura chciala go nawet za to zatrzymac na 48 godzin ale on od razu mowi - dzwoncie do Amnesty International i po prawnika, ktory przysluguje mu z urzedu.

Pan X ma na koszt szwajcarskiego podatnika 48m2 mieszkanie z pracownikiem, ktory doglada czy mu wszystkiego starcza. Pan X potrafi mieszkanie regularnie podpalac jak jest niezadowolony i nic sie nie dzieje.

Ostatnio Pan X uderzyl w twarz 14 letnia dziewczyne na rowerze i zabral jej rower. Ojciec tej dziewczyny widzial to i go dogonil i pobil - Szwajcar dostal za to 3 lata zawiasow bo zdarzenie zakwalifikowano jako przejaw rasizmu i agresji motywowanej nienawiscia. Kosztowalo go to ponad 90 tyiecy CHF na prawnikow etc. Nic sie nie stalo. choc jego 14 letnia corka musiala miec drutowana zuchwe bo Pan X dokonujac rozboju uderzyl ja sekatorem do metalu.

Jak policja zatrzyma Pana X z sekatorem to on wyzywajac ich od swin scoorwysynow i tak dalej domaga sie prawnika wiec policja musi mu sekator oddac i wypuscic.

Dotychczasowe zabawy z Panem X kosztowaly szwajcarskiego podatnika okolo 1,8 miliona CHF. Kto bogatemu zabroni.

-------------

Natomiast ja jestem tzw. papiirschwiitzer - i jak mi jakis inny lekarz mowi - Du bist Schiis Usländer tzo nie mam opcji zeby sie poskarzyc. Jak mi przelozony mowi - oj, wyrzuce cie na zbity pyst ty usländerska curwo, ty polski psie - jak smiales zerwac jablko ze szwajcarskiego sadu, powinienes za pohanbienie szwajcarskiej rasy byc wybiczowanym na bundesplatzu i z gnojem odwiezionym na granic e- to moge sobie pisac na berdyczow. Jestem white trash wiec sobie moge....

Tak, ku przemysleniu bo chyba bedzie gorzej jeszcze - trzeba sie przyzwyczaic. Jeden z madrych powiedzial -cywilizacje nie umieraja, cywilizacje popelniaja samobojstwa.

Szaman Galicyjski pisze...

Masz absolutną rację. Cywilizacje popełniają samobójstwa. Jesteśmy już blisko. Czasem tylko obawiam się, czy ktoś nie będzie chciał wyszarpnąć nam poduszkę spod głowy, żeby było szybciej.
Z Twojego bloga, bo czytuję od lat, rozumiałem, że odszedłeś od klinicznej medycyny? Mylę się?
Ściski, Szaman

Medyk Helwecki pisze...

Tak, zajmuje sie handlem, wystawiam na targach rozne rzeczy, importuje kontenery z Szanghaju etc. Robota nie tak intelektualnie zlozona jak medycyna ale cos w zyciu trzeba robic.

Medycyna raczej zrezygnowala ze mnie - pracuje w najbardziej rasistowskim kraju Europy z pieknym PR - to tyle.

Kazdy czlowiek musi w zyciu znalezc swoja droge. To mi nie bylo najwidoczniej pisane, ale nic na wladze nie poradze.